התוכן הוא המלך

תוכן לדפי נחיתה ואתרי תדמית​

כתיבת תוכן לדף נחיתה או מיניסייט זה השמנא והסלתא של הקופירייטינג מבחינתי. מדובר על פאר היצירה של השיווק הדיגיטלי. אסביר.

דף נחיתה, כשמו כן הוא. מטרתו היא שקהל היעד "ינחת" על רובריקת הפרטים וישאיר פרטים. דוגמה הפוכה לדף נחיתה היא אתר מקיף (כמו שלי למשל), שהמטרה העיקרית שלו איננה השארת פרטים ויצירת קשר, אלא מיתוג, היכרות, מתן ערך, יצירת קשרים ועוד – כלומר, באתר כמו זה, שנקרא "אתר תדמית" ה"מטוס" בעצם "חג בשמיים" עד שהוא מגיע ל"נחיתה", אלא שבדף נחיתה רובריקת השארת הפרטים מופיעה מייד.

"דף הנחיתה" הקלאסי נראה כמו טופס קצרצר ופשוט, שמכיל את תמצית התוכן השיווקי. אשר על כן, דף הנחיתה לא הומצא ע"י מתכנתים או גרפיקאים, אלא ע"י מנהלי שיווק ואנשי שיווק דיגיטלי. 

אז למה זה השמנא והסלתא מבחינתי? 

הרי את תמצית המסר השיווקי ניתן להחיל גם בקמפיין בפייסבוק או בגוגל. התשובה היא – כי דף הנחיתה הוא שלך. נכון, אנחנו תלויים בגוגל, ואם גוגל תקרוס אנחנו בבעיה רצינית, אבל אל תשכחו שאנחנו חיים בעולם שטוויטר ופייסבוק חסמו את החשבון של מנהיג המפלגה הרפובליקנית בארה"ב ונשיאה לשעבר (בין אם אתם מסכימים איתו ובין אם לא – יש כאן סיכון). לעומת זאת, דף הנחיתה שלך – הוא שלך והוא תמיד יישאר שלך. שם ניתן לפרוח ולא להיות תלויים בגחמות של פייסבוק או כל רשת חברתית כזו או אחרת.

ישנו עוד סוג של דף נחיתה, שנקרא "וואן פייג'" או דף נגלל. זה דף שמטרתו היא השארת פרטים, אלא שהוא מכיל יותר פרטים מאשר הנחיתה בלבד. יש עוד סוג של אתר, שאני המצאתי לו את השם. אני מכנה אותם "אתרי נחיתה". אמנם יש אתר, אבל רובריקת הפרטים והמסר השיווקי המרכזי קופצים מייד לעיניים. מדובר על אתר שכל מטרתו הוא אך ורק השארת פרטים וכל לשונית או מלל בו מטרתן לקדש את המטרה.

תוכן לאתרי תדמית

כמו שציינתי, אתרי תדמית איכותיים ומעוצבים מעולים בשביל המיתוג, הערך המוסף ומהווים כרטיס ביקור איכותי עבורכם.

מא' עד ת'

ביחד עם בונה אתרים איכותי (אותו אחד שבנה את האתר שלי) אנחנו יכולים לצאת למסע משותף של בניית האתר + כתיבת תוכן – וביחד עם המעטפת השיווקית שבניתי סביבי, ניתן לתת מענה איכותי לשיווק דיגיטלי כללי והוליסטי.

בואו פשוט נדבר...

היתרונות שלי

למה כדאי לעבוד איתי?

חסר לך מידע?

שאלות שתמיד שואלים

בדף נחיתה משקיעים – ומבצעים עם בונה אתרים עם קבלות ותיק עבודות שאהבתם. לא מספיק הקורס בבניית אתרים שעשיתם בכיתה ט'. ניתן לעשות את זה באמצעות הספקים המעולים שלי, שאני בוחר אותם בפינצטה.

שמים דגש על תמצית המסר השיווקי. מאפשרים השארת פרטים בקלות. משלבים באופן איכותי את שפת המותג וצבעי המותג. יוצרים הלימה בין התוכן בדף הנחיתה לתוכן בקמפיינים ברשתות.

לדעתי, כמעט כל בעל מקצוע חייב באיזשהו שלב אתר תדמית. דפי הנחיתה יכולים להיות קישורים נפרדים לאתר מרכזי. ההמלצה שלי היא לבצע אתר תדמית מרכזי – ודף נחיתה לכל מוצר רציני שמוכרים. בנוסף, יש להחריב את ההסתדרות.

  • לחשוב או לקוות שבונה האתרים ידאג לכם לתוכן.
  • לא לקחת מראש את עלויות התוכן כשיקול כלכלי.
  • לשלם למישהי לפי מילה. בניגוד למאמרי SEO, כתיבת תוכן לאתר דורשת מחקר מעמיק, לכן התשלום הוא לפי פרויקט ולא לפי מילה.

ניסיון בכתיבת דפי נחיתה ותוכן לאתרים. השילוב של כותב, עורך, אסטרטג תוכן וקופירייטר מאפשר לי לחדד את המסרים לרמת הדיוק הגבוהה ביותר – עם עברית בלתי מתפשרת. בא לאנשים לקרוא את הטקסטים שלי. מה אני אעשה?!

המחירון שלי

כתיבת תוכן שמתבצעת על ידי ובפיקוחי

כתיבת תוכן  לדף נחיתה קלאסי + אפיון: 350 ש"ח פלוס מע"מ

 

כתיבת תוכן לדף נחיתה "מיניסייט" + אפיון: 750 ש"ח פלוס מע"מ.

 

כתיבת תוכן לאתר תדמית + אפיון: 2,150 ש"ח פלוס מע"מ (לא כולל כתיבת מאמרים)