ניהול קמפיינים דיגיטליים

מקצועיות של פרילנסר ושירות של חברת פרסום

"אילו עוד שירותים אתה מעניק חוץ מהתוכן?", שאלו אותי מספר לקוחות מרוצים. אז החלטתי לפני מספר שנים לפתוח את המטרייה – ולהעניק שירות 360 של שיווק דיגיטלי. אני יודע להעניק כל שירות שקשור לעולם השיווק הדיגיטלי באיכות הרבה יותר גבוהה מרוב משרדי הפרסום והשיווק הדיגיטליים שאני מכיר (ואני מכיר). 

 

בגדול, הטכניקה של רוב משרדי הפרסום היא לסגור כמה שיותר לקוחות ולהעסיק ג'וניורים על מנת להפחית עלויות ולהגדיל את שולי הרווח. אצלי, אנשי המקצוע האיכותיים, הוותיקים והמנוסים בתחום הם שמבצעים את הקמפיין Hands-on. 

 

בנוסף, אני עובד רק בשת"פ עם הטובים ביותר. למשל, איש ה-PPC איתו אני עובד הוא בעל ותק של קרוב לעשור בתחום, שבין עיסוקיו הוא גם מרצה לג'וניורים עתידיים ומלמד אותם כיצד לבצע PPC, וכן, יש לו ניסיון בניהול תקציבים גבוהים מאוד.

 

המודל הכלכלי בו אני פועל מוביל להפחתה משמעותית בעלויות (בלי תלושי משכורת, מכונת קפה יקרה או משרדים מנופחים), מה שמאפשר לי לפעול במחיר תחרותי ביחס למוצר היוקרתי שאני מספק – ולא, אני לא מתכוון להתחרות בילד בן 17 עם נזלת שסיים קורס ביוטיוב. מיותר לציין שמי שבוחר לעשות דרכי קמפיין דיגיטלי זוכה גם לשירותי הקופי והקריאייטיב שלי וניהול לקוח מתחשב וסבלני.

 

מי שרוצה להגיע לשיא המקצועיות האפשרית – אני מבטיח לתת הכל ללקוחות שלי. נכון, הכי קל להיות כמו כולם ולהבטיח הרבה לידים – ומייד. וכן, יש גם דרך "להשיג" לידים באמצעות עבודה לא מקצועית ולא ישרה. אני מבטיח למקצועיות, אמינות, שקיפות, זמינות ויחסי אנוש מעולים.

 

עם מי אני רוצה לעבוד? עם בעלי עסקים, מלכ"רים, ארגונים ומוסדות עם תודעת שפע, כאלה שחושבים ROI (החזר השקעה), מוכנים להשקיע בעסק של עצמם, רוצים לבנות תהליך איכותי – ולהתעופף מעלה מעלה

בואו פשוט נדבר...

חסר לך מידע?

שאלות שתמיד שואלים

התחייבות ללידים היא ממש לא הסגנון של אנשי מקצוע רציניים בתחום שמכבדים את עצמם. מנגד, אנשי מקצוע רציניים בתחום שמכבדים עצמם לרוב משיגים יותר לידים, רק בלי להתחייב. כאן המלכוד. לקוחות בוחרים לעתים במשווקים שיכולים להיות פחות מקצועיים – וכן להתחייב ללידים. 

 

להתחייב ללידים זו יהירות גם מצד מי שחי ונושם רשתות חברתיות. אין לך מושג מה יזיז את המחט ימינה או שמאלה. אני יכול להתחייב שהאתר שתזמינו דרכי יהיה פצצתי, מהיר, מעוצב טוב, יעיל ומפוקסל. אני יכול להתחייב שה-PPC ייעשה באופן מדהים, ממוקד, מטורגט קהלים, עם עוד תוספות ושטיקים שרק ותיקים בתחום מכירים.

 

אני יכול להתחייב שאם צריך אני (או מי מטעמי) נדבר עם נציג של פייסבוק עד חצות כדי לפתור בעיה בחשבון שלכם. אני יכול להתחייב שהקריאייטיב והקופי יהיו כמה שיותר מדויקים, נכונים – והולמים את חוקי הפלטפורמות. 

 

אני יכול להתחייב שאני עובד רק עם מעצבי על חלל. אני יכול להתחייב שהגרפיקה תהיה מדויקת ויפה. אני יכול להתחייב שאני לומד כל העת את הלך הרוח והחוקים של הפלטפורמות המרכזיות. אני יכול להתחייב שלא היה פרויקט שניהלתי שלא היו בו לידים, אבל אני לא יכול להתחייב ללידים. כי שיווק דיגיטלי זה הרבה יותר מ"לאסוף לידים". גם בקמפיין לידים, יש משמעות לנראות ולמיתוג שמעבר לראייה הצרה של כן או לא השאירו פרטים. סליחה על החפירה.