מיקרו קופי (כתיבת UX)

בואו נתחיל בהגדרה. המילים והמוצרים במוצרים הדיגיטליים הקשורים ישירות לפעולות של המשתמשים. מדובר על המילים שמגיעות לפני הפעולה כמו הנעה לפעולה, אונבורדינג. המילים שמגיעות תוך כדי הפעולה: כותרות הפקדים, הנחיות והסברים, כפתורים, תפריטים ועוד, אחרי הפעולה כמו הודעות שגיאה, הודעות הצלחה ועוד. מיקרו קופי קרוי גם UX Writing = כתיבה לחוויית משתמש. לא מדובר על כתיבה שמטרתה להביא לקוחות, אלא לסייע להם שהם כבר בתוך המוצר. למשל, השיווק והמכירה עשו את העבודה לגרום ללקוחות להוריד אפליקציה מסוימת. מרגע שהם הורידו או קנו אותה, הטקסטים שיש להם בתוך האפליקציה זה מיקרו קופי. מדובר על הטקסטים שמסייעים למשתמשים: 1. לעשות את הפעולות שהם רוצים. 2. להפיק את המיטב מהמוצר. 3. לתת שירות שזוכרים ואוהבים. עדיין קיימים "שטחים אפורים", כמו דפי נחיתה שהם גם שיווק וגם מיקרו קופי ובאנרים שהם גם מכירה וגם מיקרו קופי, אבל בגדול זו ההגדרה. הארגון שלכם זקוק למיקרו קופי איכותי? מוזמנים לפנות אליי.

בואו פשוט נדבר...

המחירון שלי

מיקרו קופי (כתיבת UX)

מחירון: תלוי בפרויקט