כתבות ממומנות בטאבולה / אאוטבריין

כתיבת מאמר SEO מנצח

כלי עוצמתי בארסנל השיווק הדיגיטלי:
כתבות אאוטבריין / טאבולה

בואו נתחיל ברכילות. מדובר על שתי חברות ישראליות שהיו אמורות להתאחד. היחסים ביניהן עלו על שרטון וכל חברה נותרה בגפה. טבולה יותר רווחית, אבל קצב הצמיחה של אאוטבריין הוא גבוה יותר. 

רוב גופי התקשורת הדיגיטליים בישראל עובדים או עם טבולה או עם אאוטבריין. הפיד של אאוטבריין נקרא "סמרטפיד". כאן ב"ישראל היום" ניתן לראות שכתבות תרבות / רכילות לגיטימיות מוצבות ליד תוכן ממומן, זאת במטרה לטשטש בכמה שיותר את התוכן הממומן ולהציב אותו בסמוך לכתבות לגיטימיות לכל דבר ועניין.

 

טרגוט

בניגוד לכתבה ממומנת "רגילה", כתבת טבולה/אאוטבריין מנסה להתחקות אחר תחומי העניין של קהל היעד. יש לציין שהטרגוט איננו ספציפי וממוקד כמו של פייסבוק או גוגל, אבל באופן כללי, עושה את העבודה. החברות לא היו שוות כ"כ הרבה כסף אם לא היו מייצרות ערך של ממש עבור כלי התקשורת ובעלי העסקים.


70% מהכניסות תלוי בכותרת

70 אחוזים מהשאלה האם תהיה לחיצה על הכתבה תלויה באיכות הכותרת, שנגזרת באופן ישיר מהזווית והאופן בה המאמר נכתב. 30 אחוזים אחרים לוחצים על הנושא כי הוא מעניין אותם, בלי קשר לאיכות הכותרת. 


חוק המספרים – למי מתאים מאמר בטאבולה / אאוטבריין?

מהו חוק המספרים? מתוך כל הלקוחות הפוטנציאליים, בסוף ישנה כמות לקוחות ספורה ומוגבלת שגם ילחצו על הכתבה, גם יקראו את הכתבה או חלק ממנה וגם יהפכו לליד. לכן, כתיבת אאוטבריין / טבולה מתאימה לבעלי עסקים שיש להם עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים, למשל: עורכי דין, מקצועות רפואיים וקוסמטיים, מקצועות פיננסיים, מכללות וקורסים, תיירות, נדל"ן, השקעות והייטק ועוד (אין לראות בזה ייעוץ. בשביל זה ניתן לקבוע שיחת ייעוץ).

בואו פשוט נדבר...

היתרונות שלי

למה כדאי לעבוד איתי?

חסר לך מידע?

שאלות שתמיד שואלים

התשובה הקלאסית באאוטבריין / טאבולה היא סביב 500. זו כמות מילים שבא ניתן גם להציג את העסק / מוצר, גם לא לייגע וגם לייצר ליד. אבל שוב, לא מדובר על מדע מדויק. ניתן לכתוב גם 300 או 1,000 מילים מבלי להעיק, אם יש על מה.

שיווק זה עניין הוליסטי. לא עושים מהלך שיווקי כחלק מגחמה, אלא כחלק מאסטרטגיה כוללת. אני מזמין אתכם לשיחת ייעוץ שיווק דיגיטלי כדי להבין את הדברים לעומק, שם אוכל לכוון אתכם בין היתר האם הבחירה באאוטבריין מהווה הימור מושכל או לאו.

אני עושה הכל כדי שלא יהיה צריך בכלל תיקונים, אבל ברוב המקרים יהיה ללקוח מה להעיר או להאיר. נהוג לבקש שני תיקונים ברורים, ממוקדים וספציפיים לכל מאמר (אני אגלה לכם סוד, גם אם תבקשו שלושה לא נלך על זה לרב).

המחירון שלי

כאן התשלום מתחלק לארבעה: